rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>

ngok ngekk . . (!)

hey3 ...tengs sudii datng kat blog saie yg ta seberapee nii .. na singgah tu follow lha ye .. syg hgg ketad2 <3

Wednesday 5 October 2011

ƨαιɛ нɛρρʏ ℓнα .!

         bie i love u ..SUMPAH aku heppy kapel nan kaw  .. :D ..kitew kapel dha lame kan ..
                          kaw tawuu ta aku syg kaw .. aku ta kire kaw ta nsem ke .. ape ke 
                                           aku takkan lepas kan kaw lha sygss ... 
               cinte kaw smpaii mati MUHD AMIRUL HAFIS ..muax99x .. gedikk lahkk aku .. 
                         selamee ni byk bnde dha kitew tempohh kan gemokk ...! hak3
                                   ..aku selalu sakit an ati kaw kan ..kan ..kan ..?? 
                      kaw pun same byk sakit kan hati aku .. kan..kan ..kan .. mestii lhaa ..! 
                aku sakit hati sngt bile kaw sakit an ati aku ... fundekk lha kaw .. =.=' ..hak3 
           ..tapi pape punn aku syg gilakk sama kamu .. kaw ingt aku ta kn pnah lepas an kaw ...                                    
                                                          iloveusomuch mokk ..!
                                       aku suke bajedd kuat kan ..hak3 .. i know .. ..


         susahh dapadd pakwe cam kaw ni .. dha lha cumell .. mokk lak tuu .. aku ni bukan nyee cntikk pun .. cume selalu bjedd coemll je ... hak3 
kalaw kaw ptos nan aku senang2 je kaw dpt yg baru kan ...hak3 ..tpi jngn harap ade pompuan bole pikat laki aku .. eh sat2 .. cehh baru2 ni kaw beli moto baru kann ..?? aku nak naek moto kaw ..
kaw ta bgi aku naek ..jgee kaw .. aku gigit2 telinge kaw ...hak3 .. kaw jngn nak duk bwak betine laen ye .. aku je bole ....ingt tu ..!! aku selalu kasar nan kaw kan bie .. tpi kaw selalu sabar nan perangai aku .. aku jahat nan kaw kan bie .. eii jahat tui aku nii .. tapi aku ak tawu npe aku suke sngt skit an ati kaw ... eii bodoh kan aku .. tpi kaw tetap tersenyum walaupon sakit atii .. bie kitew dha lame tak dok date kan ..?? miss lha ... bile nak jmpe ni yunkk ... ta sabar lha ... kat skol selalu npk kaw bie .. tpi aku ta brnii nak date kat skol nan kaw .. biasee lha awokk orng baek .. ikut disiplin .. :D :D .. hak3 .. bajedd lagii =.=' .. wehh aku syg kaw lha .. nak wt cm nee nii .. harap2 smpai ke jinjang pelamin kan sygss ... nnti kitew kawin .. kitew buat anak sepuloh taw sygss ... 5 mak bie jgee .. 5 mak cygg jgee .. kiteww enjoy wt anak lagi ye sygs .. hak3 k lha bie .. kitew nak g mkn ni .. bye3

No comments:

Post a Comment